Nespametno ravnanje ŠOU Ljubljana

//Nespametno ravnanje ŠOU Ljubljana

V Mladi Sloveniji – podmladku NSi smo zgroženi nad medijskimi aktivnostmi Študentske organizacije univerze v Ljubljani (ŠOUL), ki si je privoščila oglaševanje  na nacionalni televiziji in to v najbolj gledanem terminu. Le kaj bodo od tega imeli študenti? Nič, čeprav je to njihov denar.

Sprašujemo se, kako si lahko v času finančne krize ŠOUL privošči plačati oglaševanje v višini 40 tisoč evrov. Ta trenutek si tako visokega zneska za namen oglaševanja, ne more privoščiti marsikatero veliko slovensko podjetje, medtem ko pa to brez težav počne ŠOUL. Gre za nespametno ravnanje in norost s strani vodstva ŠOUL in njenega predsednika. Ta dogodek terja odstop predsednika ŠOUL Jernej Štromajerja. Mlada Slovenija ga poziva, da javno pojasni svoje ravnanje, sicer naj v korist slovenskih študentov nemudoma odstopi.

Tudi študente je prizadela finančna kriza, česar se pa študentski funkcionarji ne zavedajo. Igrajo se s študentskim denarjem, ki bi ga lahko bolj transparentno porabili. 40 tisoč evrov bi lahko ŠOUL razdelil med socialno ogrožene študente, ta denar bi tudi zadostoval za 20 celoletnih štipendij. Namesto tega, pa ŠOUL sponzorira oddajo Hribar in različne družabne dogodke, od katerih študenti nimajo nobenih koristi.

Dejstvo je, da se peščica študentskih funkcionarjev igra z denarjem študentk in študentov in temu je potrebno narediti konec. Višek vsega pa je sponzoriranje na nacionalni televiziji. Mar želi ŠOUL preko nacionalne televizije javnosti sporočati svoja stališča tako, da plačujejo bajne vsote denarja? Gre za napačen način, ki pri študentih nima nobenega učinka. Zato naj se ŠOUL raje posveti dejanski študentski problematiki in naj jo končno začne reševati.